Odporové pásy na cvičenie pomáhajú zlepšovať funkčnú silu

 

Je všeobecne známe, že tréning odporu je jedným z najlepších spôsobov, ako pomôcť športovcom zlepšiť výkonnosť ich športu.

Skvelým nástrojom pre športovcov na všetkých úrovniach, ktorý je možné začleniť do rutinných tréningov zameraných na odpor, sú skupiny odporov.

enter image description here

Športovci môžu mať prospech z kapiel pridaním alebo znížením odporu v ich tréningu alebo ako nástroj pri strečingu.

Mnohokrát začínajúci atléti nemajú silu vykonávať cvičenia, ako sú pull-upy a poklesy.

Tieto typy cvičení si vyžadujú, aby športovec pohyboval telom cez priestor, ktorý je nevyhnutný pre mladých športovcov, aby získali veľkosť a silu.

Vyžadujú tiež nábor stabilizačných svalov, ktoré pri výkone podobného cvičenia na stroji nedosiahnete.

Väčšina športov si vyžaduje, aby športovci mali funkčnú silu, vytiahnutie a poklesy vyžadujú, aby športovec pohyboval telom cez priestor.

Použitie gumičky pomôže začiatočníkovi pri cvičení s telesnou hmotnosťou tým, že pomáha s silou a rozsahom pohybových prvkov.

Ak je časť tela umiestnená cez gumičku, napína sa tak, aby vyvažovala hmotnosť osoby.

Elasticita pásu s pomocou pre športovca pri pohybe tela na dokončenie pohybu cvičenia.

Gumový pás v podstate pôsobí ako pružina tlačená nadol a odvíjaná, aby poskytla energiu.

Ako príklad možno uviesť pull-up, gumovú pásku, ktorá sa dá pripevniť na lištu pull-up, potom môže pretekár dať jednu nohu cez spodok pásky, jej natiahnutie a navinutie pomôže pretekárovi pretiahnuť ich telo cez pohyb.

Toto bude mať pozorovací účinok na bench press.

Pokročilí športovci, ktorí majú tonu sily, môžu pomocou pásov zvýšiť odolnosť voči ich rutinným silovým tréningom.

Cvičenie, ako je push-up, môže byť sťažené umiestnením pásu okolo ramien a pod ruky, aby sa zvýšil odpor.

To sa dá urobiť aj na poklese položením pásky okolo pasu športovca a pripevnením pásky k pevnému alebo veľmi ťažkému predmetu na podlahe.

enter image description here

Keď športovec zníži svoje telo dole do roztiahnutej časti ponorenia, gumová páska sa skráti.

Keď športovec tlačí a sťahuje sa, aby posunul telo hore vo vzduchu, gumová páska sa roztiahne a zvýši odpor.

Gumené odporové pásy na cvičenie sú k dispozícii v rôznych úrovniach odporu, z ktorých niektoré sú dostatočne odolné.

a na druhej strane môže poskytnúť len 5 až 10 kilogramov pomoci alebo odporu.

Vďaka tomu sú skvelým nástrojom pre všetky úrovne športovcov.

Cvičenia, ktoré si od športovcov vyžadujú pohyb tela v priestore, sú kľúčovým prvkom rozvoja funkčnej sily, gumová páska pomôže začiatočníkom pracovať na týchto pohyboch samostatne a pomôže elitnému športovcovi poskytnúť väčšiu odolnosť voči svojim rutinám.

S štíhlym svalstvom s gumičkou na cvičenie

Mnoho ľudí si kladie za cieľ mať skvelý tvar tela.

Ak ste jedným z nich, pravdepodobne sa budete chcieť prihlásiť do triedy aerobiku.

Samotné aerobik však nestačí na to, aby sa vaše svaly zvlnili.

Mnoho inštruktorov v telocvični odporúča zapojiť sa do cvičenia zameraného na zníženie hmotnosti.

Čo ak nechcete získať príliš veľa svalovej hmoty? Preto je cvičenie gumička je perfektné riešenie pre vás.

Na rozdiel od činiek cvičte tóny gumovej pásky, ktoré sa naháňajú do svalových svalov.

Funguje to s vlastnou prirodzenou silou a poskytuje vám počas cvičenia odpor.

Ak nenávidíte stavebný objem na svojom tele, cvičebná gumička je tým pravým cvičebným materiálom.

Pomocou gumičky na cvičenie uvidíte výsledky v krátkom časovom úseku.

S chudými svalmi vám pomôže udržať zdravú váhu.

Dôvodom je, že spaľuje tuk a kalórie, aj keď ste v kľude.

Vytvára účinné cvičenie na odpor, ktoré vám umožní jesť viac a spaľovať viac kalórií súčasne.

enter image description here

Pre všetkých milovníkov jedla sa nemusíte báť udržiavania zdravej váhy.

Účinné cvičenie s použitím cvičebnej gumičky zmení vaše telo na spaľovanie tukov.

S gumičkou na cvičenie zistíte zvýšenie hladiny energie.

Pomôže vám to pri sledovaní vášho tréningového postupu.

Aby ste pocítili plné účinky programu cvičebných gumičiek, musíte byť v súlade s harmonogramom cvičenia.

odporové gumy na cvičenie megamix.sk

Je veľmi dôležité, aby ste maximalizovali svoje cvičenie, keď používate taký výrobok, ako je gumička na cvičenie.

Na rozdiel od voľných závaží, ktoré poskytujú vášmu telu odpor len pri jeho zdvíhaní, pás na druhej strane vám poskytuje odpor v oboch smeroch pohybu.

To má dva tréningy odporu v jednom.

Pri budovaní svalovej hmoty musíte brať do úvahy hmotnosť cvičebného vybavenia, ktoré používate.

Ak chcete vytvoriť dlhšie a štíhlejšie svaly, musíte použiť ľahšie závažia s väčším počtom opakovaní.

Použitie ťažkých váh s menším počtom opakovaní vytvorí objemnú svalovú hmotu.

Existuje mnoho dôvodov, prečo je potrebné do cvičebnej rutiny zahrnúť gumičku na cvičenie.

Vďaka jeho výsledkom sa budete cítiť lepšie.

Môže vám spáliť viac kalórií a navyše vám pri tréningu poskytne fantastický vzhľad.

Ako využiť gumičky vo vás cvičenie rutinné

Použitie gumičky v tréningu môže byť skvelým doplnkom tréningu.

Môže to byť tiež skutočne užitočné, ak cestujete, pretože sa zmestia do vášho kufra a môžete ich používať kdekoľvek.

Môžu byť použité v telocvični alebo doma! Dovoľte mi vysvetliť ako.

Existuje niekoľko rôznych typov pásiem, ktoré možno použiť.

Jeden z nich má na koncoch rukoväte.

Vďaka nim je použitie o niečo pohodlnejšie.

Niektoré pásky majú okolo seba nejaký materiál a môžete ich skutočne použiť počas tréningu v boxe tým, že ich umiestnite okolo chrbta, držíte rukoväte a používate ich v tieňovom boxe.

Toto dáva trochu odporu, ak nemáte okolo seba ťažkú ​​tašku.

Ostatné druhy kapiel nemajú rukoväte a tie sa dajú veľmi ľahko zmestiť do kufra.

Môžete ich tiež pripevniť pomocou úchytiek.

V oboch prípadoch sú kapely skvelým spôsobom cestovania, pretože nezaberajú príliš veľa miesta.

Tie, ktoré majú na sebe rukoväte, môžete jeden koniec ľahko zavrieť do dverí a použiť druhú rukoväť na rôzne druhy tréningu.

Buď s rukoväťami alebo bez nich, jedným z mojich obľúbených cvičení, ktoré sa týka kapiel, je stáť na nich oboma nohami.

Odtiaľ môžete robiť kučery biceps pomocou gumičky na cvičenie.

Vždy som rád opakoval dvadsať.

Tiež rada striedam ruky a nohy.

Takže ďalšie cvičenie by bolo, keby ešte stál na kapelách.

enter image description here

Zdvihnete pravú nohu a stlačíte nohu od stredovej čiary tela.

To pôsobí na vonkajšie stehná.

Znovu vykonajte dvadsať opakovaní.

Potom samozrejme použite ľavú nohu.

Ďalším cvičením by bolo zdvihnúť ruky nad hlavu a urobiť vrchný tricepový lis.

Znovu vykonajte dvadsať opakovaní.

Ďalej držte kapely v rukách, v rovnakej polohe, ako ste začali, urobte dvadsať drepov.

Odtiaľ môžete držať pásky a položiť ruky na deväťdesiat stupňový uhol na každej strane a zdvihnúť ich nad hlavu, aby ste mohli tlačiť nad hlavou.

Zložte ruky späť na 90 stupňový uhol a znova ich zatlačte.

Znovu vykonajte dvadsať opakovaní.

Znova sa striedajte k nohám.

Svojou nohou prekrížite svoje telo a pritlačíte pás smerom k stredovej čiare tela a okolo stredovej čiary.

Toto funguje na vnútornom stehne.

Nezabudnite pracovať obe nohy! A nezabudnite na magické číslo - dvadsať opakovaní všetkého.

Toto by malo byť celkom dôkladné cvičenie s cvičebnými skupinami.

Odolné cvičebné odporové pásy na cvičenie - lacná alternatíva na budovanie svalovej hmoty a chudnutie

V poslednom čase sa stali populárne kapely na odporové cvičenie.

Mnoho dnešných infomercialistov ich propaguje ako súčasť svojho tréningového programu.

Kým skupiny odporu už nejaký čas pôsobia vo fitness a cvičebnom priemysle, mnohí ľudia si mysleli, že pri dosahovaní celkového telesného cvičenia neboli efektívne.

Kvôli nedávnym zmenám v gumových polyméroch a zlepšeniu konštrukcie odporových pásov alebo cvičebných pásov, ktoré sa niekedy nazývajú, ich takmer všetci odborníci na fitness a osobné tréneri teraz používajú ako súčasť svojho vlastného cvičebného programu a programu pre klientov.

Pásiky odporového tréningu môžu byť rovnako účinné pri poskytovaní celotelového cvičenia so zameraním na všetky hlavné svalové skupiny; podobne ako drahšie telocvične.

Najlepšie miesto, ktoré som našiel na získanie kvalitnej sady odporových tréningových pásiem, je priamo na internete.

Kvôli zníženým nákladom na predaj online vám mnoho spoločností ponúkne lepšiu kvalitu cvičebných skupín, ako to, čo nájdete v obchodoch.

(Niektorí vám dokonca poskytnú dopravu zadarmo a manipuláciu.)

Jednou z hlavných výhod odporových tréningových pások je to, že sa dajú použiť ako na silový tréning, tak na chudnutie.

Využitím tréningového konceptu s názvom tréning obvodov môžete efektívne kombinovať tréning silového tréningu s tréningom spaľovania tukov.

Výhody pásov tréningového odporu

Cvičebné cvičebné skupiny ponúkajú množstvo výhod ponúkaných nad rámec toho, čo by ste mohli získať od voľných závaží alebo činiek.

enter image description here

Tu je niekoľko:

  • Prenosné
  • Nízke náklady
  • Nepotrebujete veľa miesta

Pretože pásiky na cvičenie odporu sú ľahké, sú extrémne prenosné.

Môžete ich vziať so sebou do svojej kancelárie, kde si môžete urobiť rýchle cvičenie; keď cestujete alebo idete na dovolenku.

Dobrá sada odporových tréningových pásiem vás zvyčajne stojí menej ako 50 dolárov.

Mnohé z odporových pások sa dodávajú s dverovým uchytením.

To vám umožní vykonávať veľa cvičení, ktoré by ste potrebovali, aby ste mohli robiť cvičebnú lavicu, stroj na predlžovanie nôh a lat Bar.